הדברה ירוקה – לא רק בבית

0
1689
הדברה ירוקה - לא רק בבית

הדברה ירוקה וגם הדברה אורגנית אלו שיטות הדברה היעילות מאוד בבית ויעילות מאוד גם מחוץ לבית, בשטח. כאשר אתם יוצאים לטיול המשלב בתוכו לינה בשטח או אפילו רק פיקניק בחיק הטבע חשוב מאוד שתיקחו עמכם אביזרים מתאימים שיעזרו לכם למנוע מהחרקים להיכנס למתחם שלכם.

הדברה ירוקה וגם הדברה אורגנית אלו שיטות הדברה היעילות מאוד בבית ויעילות מאוד גם מחוץ לבית, בשטח. כאשר אתם יוצאים לטיול המשלב בתוכו לינה בשטח או אפילו רק פיקניק בחיק הטבע חשוב מאוד שתיקחו עמכם אביזרים מתאימים שיעזרו לכם למנוע מהחרקים להיכנס למתחם שלכם. אמנם זה נשמע טיפשי, אבל דעו לכם כי החרקים יכולים להוציא את כל הכיף מהפיקניק וחבל. הם נכנסים לתוך האוכל ומטילים שם ביצים ואז האוכל אבוד והם נדבקים לאובייקט שאותו הם תופסים ולא מרפים ממנו כלל. חבל שהנאת הקמפינג או הפיקניק תיהרס לכם בגלל מפגעי הטבע, במיוחד כאשר אפשר להתכונן לכך מראש וללא עלות גבוהה מידי. הדברה חשוב לבצע בבית ובחוץ.

הדברה ירוקה – הוראות בטיחות שיש לנקוט כאשר מדובר על לינה מחוץ לבית

יוצאים לקמפינג בדרום? במדבר? אוהבים לישון בחיק הטבע, זה הדבר המושלם! אבל חשוב לנקוט את אמצעי הזהירות הנחוצים על מנת שתצאו לשלום ותחזרו לשלום.

• חשוב מאוד, בבוקר, לפני שאתם מתלבשים, לנער היטב את כל הבגדים שלכם ובמיוחד את הגרביים והנעליים. העקרבים אוהבים להתכרבל בתוך מקומות קטנים, חשוכים וחמימים, ולכן הנעל שלכם היא מקום מחבוא מצוין עבורם. על מנת לחסוך לכם אי נעימות רבה בדקו היטב לפני שאתם מתלבשים מה מצב העקרבים בזירה.

• אם אתם מתיישבים לפיקניק בחיק הטבע, הביאו אתכם מהבית אמצעים טבעיים של הדברה ירוקה שניתן לקנות בחנויות טבע המגרשים אויבים קטנים ומזיקים. כמו כן, כוס מלאה בחומץ המונחת על השולחן יכולה גם כן לשרת את המטרה, הזבובים אינם אוהבים את הריח של החומץ ומתרחקים ממנו במהירות.

• אל תרימו סלעים כבדים ואבנים גדולות. סביר להניח שמתחת לסלע לא צומחת רקפת אלא מסתתר לו נחש או עקרב, במיוחד בשעות הלילה כאשר החשיכה יורדת הם נמצאים שם בכל מקום. שמרו על עצמיכם ועל המשפחה שלכם והזהירו את כל הסובבים לשמור מרחק מאבנים גדולות ומסלעים.

• מרחו על עצמכם בשעות הלילה מתכשיר כלשהו נגד יתושים, סנו ודי ועוד יכולים לעשות את העבודה כמו שצריך. לינה בחיק הטבע היא דבר קסום, חבל שלא תצליחו לישון כל הלילה בגלל היתושים.

הדברה אורגנית – שמירה על היגיינה בסיסית תאפשר לכם הדברה טבעית לאורך זמן

תנאי היגיינה בסיסיים זה מה שנדרש על מנת לשמר כל הדברה. הדברה ירוקה או גם הדברה אורגנית מומלץ לבצע פעם בחצי שנה ,אך חשוב מאוד לשמור על ההיגיינה לאורך כל התקופה על מנת שההדברה תהיה יעילה ככל האפשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here