מתכוננים לקיץ: הדרך הפשוטה להרחקת יתושים

0
1689
מתכוננים לקיץ: הדרך הפשוטה להרחקת יתושים

הטמפרטורות עולות וזה זמן נהדר לפתוח חלון ולנשום קצת אוויר צלול. מצד שני, כשהחלון פתוח לרווחה מגיעים היתושים, ואיתם מתחילים גירודים בלתי פוסקים. זו כנראה לא הדרך המהנה ביותר לבלות את הזמן שלכם בבית, אבל זה גם לא אומר שאתם חייבים לסגור חלונות ולוותר על האוורור. יש כמה פתרונות פשוטים מאוד שיאפשרו לכם לפתוח חלון בכל מצב, בלי קשר לטמפרטורה שם בחוץ.

במקום זמזום היתושים: רשת

חוץ מהגירודים הטורדניים, היתושים מצליחים להפריע לנו לישון גם כשהם חגים ברחבי החדר עם הזמזום המעיק. הם עוצרים מדי פעם ליד האוזן, רק כדי שנזכור שהם קיימים ובעיקר כדי להפריע לנו לישון. רשת יתושים היא פתרון פשוט למדי שמונע מהם להיכנס ומאפשר לנו לישון הרבה יותר טוב בלילה. פלמט, עם מבחר אדיר של מוצרים לשדרוג הבית ועם ניסיון רב בייצור המוצרים האיכותיים ביותר, מספקת מגוון רשתות להרכבה עצמית ופשוטה, הכול כדי שהשינה תהיה רציפה יותר, והגירודים ייעלמו כלא היו.

תכנון מדויק – התקנה מושלמת

היתושים והמעופפים האחרים הם אורחים לא מאוד רצויים, בלשון המעטה, אבל כאמור – יש דרך נהדרת להשאיר אותם בחוץ. רשת גלילה נגד יתושים עושה את העבודה מעולה, ואם תתכננו אותה בצורה נכונה תשיגו את המטרה. בתכנון הזה כדאי לקחת בחשבון כמה נקודות בסיסיות, מאופן ההתקנה (סיליקון או קידוח ברגים), דרך החומרים (פיברגלס בראש הרשימה) ועד לרמת השקיפות האידאלית עבורכם. כדאי לזכור שהתקנה מדויקת תבטיח לכם גם אסתטיקה, וניקיון הרשת יהיה פשוט יותר.

פתרונות לאבטחת החלון

לצד הצורך במניעת כניסתם של יתושים טורדניים נדרשת גם שמירה על הבטיחות. בתחום הזה אפשר להתייחס לשני נושאים עיקריים: מניעת נפילה והגנה מפני פריצות. בלם לחלון עוזר לנו עם שתי המטרות הללו, וכשאנחנו מגבילים את פתיחת החלון אנחנו שומרים טוב יותר על הילדים ומונעים מהם ליפול. זו כמובן גם דרך פשוטה ויעילה למנוע מהפורצים להיכנס אל הבית. כך אפשר לקבוע את הרוחב המקסימלי אליו חלון ההזזה ייפתח, והתקנת הבלם תחסוך גם את הצורך בסורגים. חברת פלמט מספקת גם את הכלי המצוין הזה, שעושה את העבודה בלי התקנה מורכבת ויקרה, ובלי לבצע כל שינוי בחלון עצמו. כדי לשפר את ההגנה על הדירה שלכם וכדי לתכנן רשתות שימנעו מהיתושים לקטוע את שנת הלילה שלכם, תוכלו ליצור קשר עם צוות החברה בטלפון 054-4944512.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here