טרמיטים- מה עושים?

0
814
קרדיט: CANVA.COM

למה זה קורה לנו

אם אתם זקוקים לשירותי הדברה באזור שרון אל תדלגו על המאמר הזה, יש לכם מה לקרוא פה. חשוב שתדעו שאזור השרון הוא מקום מחיה מושלם עבור הרבה יצורים חיים, ובהחלט גם של כאלו מעופפים ופולשניים, בבתים, בגינות ובחקלאות, בעיקר משום שתנאי מזג האוויר של האזור מושפעים מהקרבה לים ובשל כך הם נוחים במיוחד, הלחות בשל הים גם היא חשובה לחלק מהם, וכל זה בהחלט משכנע את היצורים החיים לבלות שם הרבה, כך או אחרת- הדברה בשרון יותר מכל אזור אחר היא הכרחית לאיכות החיים שלכם.

זהירות טרמיטים

הדברה היא תחום הכולל בתוכו סוגי מזיקים שונים ומגוונים, החל מסתם זבובונים מעצבנים ועד לנחשים מסוכנים, הפעם בחרנו לדבר על אחת מבעיות המזיקים המטרידה ביותר- תרמיטים. הם לא מסוכנים לאדם אמנם, אבל הסבל שהם עלולים לגרום מאיים מספיק כדי שתדאגו שיהיו לכם את כל הכלים להתגבר עליו במהירות האפשרית. טרמיטים חיים בעומק האדמה, ונוטים לצאת אל פני השטח ופשוט לאכול כל פיסת עץ שנקרית בדרכם, כך יכולים להתפורר במהירות ארונות, משקופים ודלתות, ועד שלא תזהו את הפורעים אפילו לא תבינו מה עובר על הבית שלכם. טיפול בטרמיטים דורש מקצועיות מיוחדת, כדי לזהות את המקור ממנו פלשו למבצר שלכם ולטפל בו ביסודיות.

איך מזהים טרמיטים ואיך מטפלים בהם

הטרמיטים נראים ממבט ראשון כמו נמלים, אבל שימו לב שהגוף שלהם מחולק לשני גרמים בשונה מהנמלים שגופם מחולק לשלושה. בנוסף לסימן הזהות הזה, תוכלו לזהות את הטרמיטים לפי מצב העץ אצלכם בבית, נמלים לא עומדות בקצב הטרמיטים. אם המשקופים נאכלים בפינות, אתם רואים חורים בפרקט או בריהוט, מחילות דקיקות בתוך הארונות- אלו הם טרמיטים ללא ספק. מה שצריך לעשות כעת הוא להזמין את מדביר מוסמך ואחראי, וכמה שיותר מהר. כיום קיימות מספר שיטות להדברת טרמיטים, חלקם מיועדים לבתי מגורים וחלקם נכללים תחת קטגורית הדברה לעסקים. הדברה לעסקים לפעמים שונה מבחינות מסוימות מהדברה רגילה בגלל תנאי השהות בהם ואופי המקום. מה שחשוב בעיקר הוא לא לבנות על חבר שלכם בתחום הזה, כי רק מדביר מקצועי ידע לעלות על המחילות ולהשמיד את מקורות המזיקים שלכם.

צריך לזכור גם שמהירות התגובה שלכם לבעלי החיים הלא קרואים שמצאתם פתאום היא חשובה ביותר, בכל רגע הם מתרגלים יותר לבית או למשרד שלכם ויותר קשה יהיה לנתק אותם, מה גם שהם מתרבים במהירות הרבה יותר גבוהה ממה שאתם מדמיינים וגם קוראים לחברים נוספים לחגיגה, בשביל זה יש את אמיר המדביר, מדביר זמין באזור השרון, אחד שאתם יכולים לסמוך עליו שיגיע ויטפל במפגע שלכם ביעילות שתשאיר אתכם רגועים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here