אחריות בהדברת מזיקים יש?

0
1545

הרוב הגדול של המדבירים באתר שלנו ייתנו לכם אחריות מינימלית. לרבות הדברת טרמיטים שמגיעה הרבה פעמים ללא אחריות. אך להדברה של כל סוגי המזיקים האחרים באופן כללי אתם מקבלים אחריות של בין חודשיים ועד שנה במקרים מסויימים.

מה זה בעצם אחריות

אחריות של חצי שנה למשל זה אחריות שבמשך 6 חודשים מיום ביצוע הריסוס לא יופיעו שוב המזיקים בביתכם. דבר זה הינו גם שיווקי אך בעיקר מדביר מקצועי ייתן לכם תעודת אחריות מכיוון ויש לו ניסיון רב בחומרים בהם הוא משתמש וכמו כן גם בקטל של מזיקים. כיום כאשר אתם מזמינים ריסוס או הדברת מזיקים אתם מקבלים גם אחריות כזו או אחרת לתקופת זמן ממושכת.

100% הצלחה – האם יש דבר כזה?

יש לנו באתם מדבירים מאד מיומנים ועד היום לא קיבלנו אף פעם אחת תלונה על אחד מהם אפילו. אין זה אומר שתמיד אם קיבלתי אחריות של חצי שנה אז לא יהיה מזיק אחד ולא משנה במשך חצי שנה זו. באם אתם שומרים על הניקיון של הדירה או בית שלכם בצורה שוטפת ושגרתית ועדיין המזיקים חוזרים למרות ההדברה, ועוד בתקופת האחריות סימן שמגיע לכם הדברת מזיקים חוזרת.

חומרי ההדברה של היום הם מתקדמים מאד ופוגעים גם ביכולת הרבייה של המזיק ככה שהם הרבה יותר יעילים ממה שהיה לפני 10 שנים. ככה שאחוזי ההצלחה הם גם גבוהים יותר מפעם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here