הדברת נמלים – המזיק הקטן

0
1614

עונת הקיץ החמה מהווה מצע אידיאלי להתרבות של חרקים ולהופעתם ברחבי הבית והגינה. בין החרקים הנפוצים אשר יוצאים ממחילותיהם במהלך הקיץ נפוצות ביותר הנמלים אשר אוספות מזון, מטילות ביצים ובונות מושבות ברחבי הבית. המטרד של נמלים הוא גדול במיוחד מאחר ומדובר באלפי נמלים אשר מופיעות בכל מקום בבית.

הפתרון המוצלח להרחקת נמלים לצמיתות ולמניעת הופעתן של נמלים ברחבי הבית הוא הדברת נמלים המבוצעת על ידי בעל מקצוע מנוסה שיכול לזהות את מושבם של הנמלים בבית ולהשתמש בחומרי ההדברה המתאימים ביותר לפתרון הבעיה. המגוון הרחב של חומרי הדברה להרחקה של נמלים הוא גדול ועל מנת להשיג את התוצאות האופטימליות יש להבין ולדעת את אורח החיים של הנמלים בבית ולהדביר את הבית בהתאם לכך. מדביר נמלים מקצועי לרוב יוכל לתת את המענה לכך.

שיטת הדברת נמלים

שיטות ההדברה של נמלים הן רבות ומגוונות וכל בעל מקצוע יבחר בשיטה אחרת בהתאם למצב ההתיישבות של הנמלים בבית ולמבנה הכללי של הבית. אחת השיטות הנפוצות והיעילות לסילוק של נמלים היא על ידי רעלנים המפוזרים ברחבי הבית שמטרתם להרעיל את המלכה של הנמלים שמותה ישפיע על כל הנמלים בקן. על ידי פיזור של חומרי הרעלה בבית, יאכלו הנמלים מן הרעל וימותו, ברגע שהרעל יגיע אל המלכה ויהרוג אותה ניתן לצפות בהריסת הקן בתוך מספר ימים לאחר מותה.

שיטת הדברה זו היא יעילה ביותר מכיוון שהיא עובדת באופן ממוקד ומבטיחה תוצאות במהירות. בנוסף, בשיטה זו נמנע הצורך לפזר חומרים רעילים ברחבי הבית שאינם עונים על המטרה. הדברה ממוקדת זו ידועה גם בשם הדברה ירוקה מכיוון שהיא נחשבת להדברה אשר ממוקדת על פי התנאים הטבעיים של הנמלים ולא מתפשטת למקומות אחרים.

יתרונות ההדברה הירוקה

למרות שבעלי בתים רבים בוחרים בפעולות ריסוס נמלים מתוך מחשבה שזוהי הדרך היעילה ביותר להיפטר מהמזיקים הרבים, הרי שהשיטה האופטימלית והנכונה היום להרחקה ולהשמדת נמלים היא באמצעות הדברה ירוקה. היתרונות של הדברה ירוקה הם רבים מאחר ונעשה בה שימוש בחומרים טבעיים שאינם מסוכנים לאדם או לסביבה, היא הדברה ממוקדת אשר מעניקה תוצאות מידיות וטובות, היא אינה רעילה לבני האדם ולכן אינה דורשת פינוי מהבית למספר ימים ארוך אלא רק לזמן קצר וכדומה.

הדגש על השמירה על איכות הסביבה בעת שימוש בהדברה ירוקה משמעותי ביותר היות ובנוסף לסביבה, ההדברה מאפשרת גם שמירה על הבית עצמו ועל יושביו ואינה מפרה את האיזון הטבעי של סביבת הבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here