איך להכין את הבית להדברה

0
2118

עונת הקיץ מביאה אתה שלל הזדמנויות ללכת לים, לנסוע לחופשה וגם לשרוץ בבית הממוזג ולצפות בטלוויזיה. מאידך ישנם גם תופעות נוספות שמגיעות אלינו כאשר הטמפרטורות עולות – החרקים אשר נעלמו מעיננו בעונת החורף הקרה מופיעים בהמוניהם כאשר השמש יוצאת ממחבואה. כעת עלינו להתמודד עם תופעות שונות כמו ג'וקים, נמלים, פרעושים ועוד סוגים שונים של חרקים מציקים.

מהי הדברה

הדברת מזיקים היא פעולה מניעתית שניתן ורצוי לנקוט בה בטרם אנו נכנסים לעונת הקיץ, או כאשר אנו נתקלים בחרקים שונים בין כותלי הבית. אך לפני שהמדביר מתדפק על דלת ביתנו ישנן כמה משימות שנוכל לבצע על מנת שפעולת ההדברה תתקיים במהירות וללא עיכובים.

הדברת מזיקים – מה צריך להכין

ככל שמדובר על הדברת מזיקים אז ישנה חשיבות לסוג ההדברה שהולכת להתבצע:

  • אם מדובר על הדברה ירוקה שנחשבת לפופולארית מאוד אז ניתן להשאיר את הבית כמו שהוא ולמעט פינוי של צירי תנועה חשובים והנגשה של כל חדרי הבית אין צורך לעשות הרבה. המדביר יגיע ויפזר את הפיתיונות במקומות הנגועים וניתן להמשיך בשגרת היום. אפילו בעלי החיים יכולים להישאר במקומם.
  • הדברת מכרסמים שאינה ירוקה מעט יותר מורכבת על מנת לבצע אותה יש לפנות את הבית לכמה שעות. חומרי ההדברה הם מסוכנים ואם ישנם בבית אנשים עם בעיות נשימה או ילדים קטנים אז כדאי להרחיקם ל24 שעות מהמקום.
  • היות והריסוס מתבצע בכל הבית אז כדאי לכסות את מוצרי המזון אשר חשופים ולהרחיק את חיות המחמד אם יש.
  • אם מדובר על ריסוס נגד קרציות או פרעושים אז יש לוודא שהמדביר מרסס את מקומות המרבץ של חיית המחמד.
  • במקרה של פשפשים, יש להסיר את כל כיסויי המיטות ולכבס אותם בהרתחה לפני ההדברה. דבר זה יסייע להצלחת הטיפול.

האם טיפול אחד מספיק

לעיתים קיים צורך לחזור על הטיפול שכן אי אפשר לדעת בוודאות ועדיף לבצע טיפול נוסף לאחר כשבועיים. הטיפול השני לא יתבצע אוטומטית ורק לאחר שהמדביר יבדוק את הימצאותו של המזיק הוא יבצע את הטיפול הנוסף. חשוב להזמין רק מדביר בעל רישיון מטעם המשרד לאיכות הסביבה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here