תרופות סבתא להדברת מזיקים

0
8913

תמיד לסבתא יש את הפתרונות הכי טובים, מועילים וזולים.. למקרה של שפעת, דלקות, פטריות, הלבנת שיניים ועוד… סבתא לא נחה והמציאה גם כן את הפתרונות להרחקת חרקים באמצעות מספר חומרים אותם אפשר לרקוח בפשטות. תרופות סבתא מאוד מפורטות וברורות, אך עליכם לעקוב אחר ההוראות המדוייקות כיוון שהכל תלוי בסוגי החרקים, ומהיכן אנחנו מעוניינים להרחיק אותם. כמובן שאין הדברים הללו נחקרו, על כן לא מובטחת ההצלחה אך זה בהחלט שווה את הניסיון לפני השימוש בחומרים כימיים.

הדברת חרקים – תרופות סבתא

שיטה היעילה להרחקת יתושים, ג'וקים, נמלים וכינים. יש למרוח את מסגרות החלונות, הדלתות והרצפות בחומץ הדרים, כמובן שיש להתייחס ליחס של החומץ למשטח עליו אנחנו מורחים עליו אותו. בשטיפת הרצפות יש לדלל את המים בחומץ הדרים, בגינה מסביב למקורות המים ניתן להניח ספוגים הספוגים בחומץ במקום לעשות במקום הדברת מזיקים עם חומרים כימים. בבית יש להניח מבערים אשר עליהם מונח אותו חומץ הדרים, אכן הריח לא כל כך נעים אך זה עושה את העבודה ונעלם במהירות.

להרחקת נמלים – תרופות סבתא

על מנת להרחיק נמלים מביתנו יש לשתות קפה שחור ולפזר את משקע הקפה השחור שנשאר באותה כוס על המשטח הבעייתי. אפשרות נוספת היא, לפזר תבלין ציפורן שלם ו/או מקלות קינמון ו/או עלי דפנה ו/או פפריקה בפינות שונות בבית להרחקת הנמלים. על מנת לעצור את כניסתן של נמלים אל ביתנו ניתן לפזר על שיירת נמלים קינמון טחון, ידוע כי נמלים לא אוהבות קינמון טחון ועל כן זה יעצור את כניסתן לבית.

שיטה נוספת להרחקת נמלים היא לפזר קליפות מלפפונים ירוקים ועליהן כמות נדיבה של מלח באותם מקומות הכניסה של הנמלים. בנוסף, ניתן לבצע את אותה פעולה עם פיזור פלפל שחור באיזורים מהם מגיעות הנמלים. במידה ונמלים אוהבי במיוחד את העציצם שלכם בבית תוכלו לשתול זרעי עגבנייה בעציצים, נמלים אלרגיות לצמחי העגבנייה, דבר זה יוכל להרחיק אותם מהעציצים וגם להביא לכם עציץ עגבניות חדש.

הרחקת יתושים – תרופות סבתא

על מנת להרחיק את היתושים מביתנו ניתן להדליק קטורת לא רחוק מהחלונות, אלו מרחיקים את היתושים מהכניסה לבית. שיטה נוספת היא להניח כוס עם חומץ בחדר השינה ליד המיטה, דבר זה ירחיק את היתושים מאיתנו בלילה. במידה ובכל זאת נעקצתם מיתושים ניתן לטפל בעקיצה במהירות על ידי הנחת קליפת בצל חתוכה על איזור העקיצה או למשוך את העקיצה במיץ בצל, הבצל יביא לריפוי מהיר של העקיצה.

הרחקת זבובים – תרופות סבתא

במידה וישנה התקפה של זבובים בבית, יש להניח שקיות שקופות עם מים על עדן החלון או להדליק מזגן, משום מה הזבובים נרתעים מכך ונעלמים. מעבר לכך במידה שישנה התקפה כזו של זבובים מומלץ להעיר את תשומת ליבם של הרשויות, הם יוכלו לדאוג להדברה ברחובות האיזור.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here