מדבירים את הקצב

0
2198

לקראת החורף שבא עלינו לטובה חרקים רבים נכנסים למצב של שינה וזוהי הזדמנות פז לתכנן את דרכי הפעולה שלנו כך שנפתיע אותם ברגע שהם יכנסו לפעילות. כמובן שאין זה אומר שעלינו לארוב להם עם נבוט במתח של המחילה, אך ישנן שיטות יעילות יותר כמו הדברת מזיקים שבאמצעותן ניתן לשמור על בית נקי מחרקים, מעופפים או מכרסמים.

סוגים רבים של מזיקים מתנחלים אצלנו בבית שמספק להם מקום מקלט ממזג האוויר, מזון ועוד תנאים נוחים. כל מזיק יש לו את התכונות שמאפיינות אותו ומדביר מקצועי מכיר את התכונות הללו ויודע כיצד לנהל ההדברה על הצד הטוב ביותר.

מי הוא מדביר מקצועי

על מנת להפוך למדביר ולבצע הדברת מזיקים יש לעבור הכשרה מיוחדת שבמהלכת לומדים להכיר את חומרי ההדברה ואת השפעתם, סוגי מזיקים ועוד נושאים חשובים מאוד. רק מי שמצויד בתעודה מטעם המשרד לאיכות הסביבה יוכל לעסוק במקצוע ומוטב להקפיד ולהזמין רק מדביר מהימן.

  • כאשר אתם זקוקים למדביר לביצוע הדברת מזיקים תוכלו לעשות זאת דרך רשת האינטרנט, חברים או בני משפחה. אם יש לכם מדביר שכבר היה אצלכם ואתם סומכים עליו אז מומלץ להישאר עקביים ולא לחפש מישהו אחר שעלול לאכזב אתכם.
  • כאשר המדביר מגיע אליכם חשוב לבקש ממנו תעודת נדביר שתוכיח שהוא בעל מקצוע.
  • עוד בשיחת הטלפון כדאי להסביר למדביר במה מדובר כך שהוא יגיע מוכן ויוכל לטפל בבעיה כמו שצריך.
  • בתום פעולת ההדברה יש לפעול על פי הוראות המדביר.

הדברה ירוקה או הדברה רגילה

כיום ניתן לבחור בשיטת הדברת מזיקים ירוקה שאינה פוגעת בסביבה. שיטה זו היא עדיפה שכן מצד אחד היא ממגרת את המזיקים ביעילות ומצד שני היא לא גורמת לנזק כל שהוא לסביבה. בהדברה ירוקה ניתן להשתמש גם כאשר אתם בבית ואפילו חיות המחמד יכולות להישאר בבית ללא חשש.

מדובר בדרך כלל על פיתיונות שמפוזרים על ידי המדביר במקומות ייעודיים והם עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר. בניגוד לחומרי ההדברה המסורתיים שמסוכנים מאוד ופוגעים בסביבה, כאן ניתן להישאר בבית ולהמשיך את החיים כרגיל, לבשל, לאכול וגם לישון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here