מאיפה ניתן להשיג חומרי הדברה

0
1428

מזיקים רבים ששוכנים מחוץ לבית מרגישים לעתים צורך בלתי מוסבר לחדור פנימה ולהתנחל בחללים, בארונות ובין המצעים שלנו. הסיבות לכך יכולות להיות שאריות מזון, טמפרטורה נוחה או אפילו חיות מחמד שמתגוררות בבית. אין זה אומר כמובן שעלנו להשלים על רוע הגזירה ולאפשר להם להשתלט לנו על הבית.

שיטות ההדברה הקיימות כיום מאפשרות לנו להיפטר ממזיקים די במהירות וזאת על ידי שימוש באמצעות חומרי הדברה מסוגים שונים. את החומרים הללו ניתן להשיג ברשתות השיווק, או פשוט להזמין מדביר מקצועי שיעשה את העבודה  אפילו טוב יותר.

מה ניתן להשיג ברשתות השיווק

אם נתקלנו בבית בשיירות של נמלים אשר עושות את דרכן מהחצר אל המטבח ומשם לסלון ובחזרה, זה קרה כנראה בגלל שהשארנו במטבח שאריות מזון כל שהן. חומרי ריסוס ביתיים ניתן להשיג במכולת הקרובה ולהשתמש בהם ביד רחבה אך בזהירות על מנת לנסות ולמגר את החרקים מהבית.

גם במקרים אחרים ניתן להשיג חומרי הדברה או מלכודות שנמכרות בשוק. לדוגמא אם יש לכם חשד שמסתובב עכבר בבית ניתן לקנות מלכודות מסוגים שונים ולפזר אותן ברחבי הבית. עדיף כמובן לעשות שימוש בפתרונות ירוקים אשר לא הורגים את המכרסם אלא רק לוכדים אותו. כך ניתן יהיה לשחרר אותו במרחק מה מהבית.

מה הסכנה בחומרי ריסוס בייתים

אמנם ניתן להשיג חומרי ריסוס ביתיים אך יש לקרוא את הוראות השימוש היטב ולפעול על פיהן. השימוש בניגוד להוראות עשוי להיות קטלני ולעיתים עדיף לשקול הזמנת מדביר מקצועי שיעשה זאת בשבילכם. חומרי ריסוס יש לשמור הרחק מידם של ילדים במקום שאין להם גישה אליהם.

מדביר מקצועי יוכל לעשות שימוש בחומרים יעילים יותר עלך ידי העלאת המינון של החומר. הוא יעשה זאת באחריות ויספק את כל האזהרות הדרושות לשם זמירה עליכם ועל שאר הדיירים בבית. אם בכל זאת החלטתם לרסס את הבית בעצמיכם אז יש לעשות זאת כאשר החלונות פתוחים ועזוב את המקום לכמה שעות. חשוב להיזהר שלא לרסס מוצרי מזון וכלי מטבח. את הריסוס ניתן לבצע אחת לכמה שבועות בהתאם למצב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here