הכל על הדברת נמלים

0
1643

יש לכם נמלים בבית? ניסיתם חומרי הדברת נמלים ביתיים, אך הן עדיין חוזרות? כנראה שאתם זקוקים לבצע הדברת נמלים על ידי מדביר מקצועי.

פעמים רבות, בעיקר בתקופת הקיץ, אנו נתקלים בשיירות של נמלים בבית. הן מתרכזות בעיקר באזור המטבח, על השיש, בתוך הארונות ואפילו על השולחן, מהסיבה הפשוטה שהן למעשה מחפשות ואוגרות מזון. במקרים כאלה, בהם מספר הנמלים בבית הוא רב, חומרי הדברת נמלים ותרסיסים למיניהם לא יהיו יעילים למשך זמן רב, כיוון שישנה סבירות גבוהה שיש לכם קן נמלים בבית. אם הקן לא יחוסל, הנמלים ימשיכו להופיע ולהתרבות.

אני מלכת הקן

הנמלים חיות בקנים. בכל קן נמלים יש מלכת נמלים, אשר מטילה את הביצים ולמעשה שולטת על כל הקן. מאוד חשוב כי מדביר מקצועי הבא לבצע הדברת נמלים, יהיה בעל ידע נרחב לגבי נמלים ואורחות חייהן. על מנת לבצע הדברת נמלים יעילה לאורך זמן, חשוב מאוד לאתר את קני הנמלים ולחסל את המלכה. אם המלכה מתה, הקן למעשה חדל מלתפקד.

אם כן, הדברת נמלים צריכה להתבצע בכל הבית ואף במקומות אופייניים להימצאות קני נמלים, כמו בין הקירות, בין המרצפות ובכל מקום אפשרי.

הדברת נמלים – כיצד זה מתבצע?

ישנם שני סוגים עיקריים של הדברת נמלים:

  • הדברת נמלים על ידי ריסוס – מדובר בהדברה באמצעות חומר הדברה המיועד לביצוע הדברת נמלים, אשר מרוסס על ידי המדביר בכל חלקי הבית, הפנלים, ארונות המטבח וכדומה. הדברת נמלים מסוג זה נחשבת יעילה, אך פעמים רבות אינה מחזיקה מעמד זמן רב. הסיבה לכך היא שלא תמיד על ידי ריסוס חומרי הדברת נמלים אנו מחסלים את הקן – כלומר את המלכה. במקרה שקן לא חוסל, הנמלים ימשיכו להתרבות ויחזרו לחפש מזון ברחבי הבית.
  • הדברת נמלים על ידי פיזור פיתיונות – הדברת נמלים מסוג זה מתבצעת על ידי פיזור פיתיונות מורעלים, כמו פירורי מזון קטנים שעורבבו ברעל. בדרך זו הנמלים יכניסו את הפיתיונות אל הקן, ומכאן ועד שיגיעו הפיתיונות למלכה, הדרך קצרה. כאמור, ברגע שהמלכה מתה, הקן מפסיק לתפקד ואנו משיגים הדברת נמלים יעילה לאורך זמן.

איך לנהוג לאחר הדברת נמלים?

מאוד חשוב, על מנת למנוע את חזרת הנמלים לביתנו, לשמור על ניקיון הבית לאחר הדברת נמלים. יש להקפיד לא להשאיר מוצרי מזון פתוחים וחשופים, לא להשאיר כלים עם שאריות אוכל על השיש או על השולחן, ואף לאטום חורים וסדקים במרצפות או בקירות. אם תקפידו על כללים אלה, לא תהיה לנמלים סיבה לבנות קן בביתכם וקרוב לוודאי שלא תזדקקו באופן תכוף להדברת נמלים. אם בכל זאת הנמלים חזרו – אתם כבר יודעים מה לעשות. פנו אל חברת הדברה מקצועית שתבצע הדברת נמלים

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here