הרחקת יונים מקצועית

0
1636

ליונים יש תכונות ייחודיות- הן מעדיפות מקומות יציבים מאוד, אם המשטח רעוע\לא יציב היונים עוזבות את המקום. תכונה זו הביאה לפיתוח חלק מסוגי המוצרים להרחקת יונים.

דוקרני נירוסטה גמישים וקפיציים גורמים להרתעת והרחקת היונים , גם סלילים קפיציים יגרמו לכך. היונים מעדיפות מסתורים בגגות של מבנים ולכן כדאי להתקין את המוצר להרחקת היונים במקומות אלה.

רשת חסימה להרחקת יונים מכסה מתקני כביסה עליות גג ומחסנים שהם מקומות מועדפים על היונים. לפעמים עוזרת תליית דחלילי יונים המסמלות ליונים הבאות שהטריטוריה תפוסה כבר והן מתרחקות לאזור דגירה אחר.

רוב השיטות להרחקת יונים אינן מתבססות על הרג היונים אלא הופכות את מקום הקינון לבלתי נגיש וע"י כך היונים לא חוזרות. הפיכת המקום ללא נגיש נעשית באמצעות פסי דוקרנים המונחים על מקומות הנחיתה, חומרים שונים או כיסוי ברשת.

קיימת שיטה נוספת להרחקת יונים ע"י פיזור חומר כימי שגורם למשטח הנחיתה של היונים להיות דביק ולא נעים ואף גורם לכאב ברגלי היונים כשבא איתן במגע. חומר זה יפוזר אך ורק ע"י מרחיק יונים מקצועי ומומחה שיוכל לייעץ אם זוהי השיטה הטובה להרחקת היונים מהמקום המסוים.
הרחקת יונים בגובה

יש אפשרות הומאנית ביותר שהיא לכידת היונים והעברתן למקום אחר, אולם גם אם היונים הורחקו עשרות קילומטרים – הן יכולות למצוא את דרכן חזרה ומהר מאוד.

אי לכך השיטה הטובה והנכונה ביותר להרחקת יונים היא להזמין איש מקצוע, מומחה להרחקת יונים שיבחר וימליץ על השיטה הנכונה ביותר.

רצוי לברר עם כל איש מקצוע שמזמינים מהי השיטה שלו להרחקת יונים ועד כמה היא מתאימה למצב הקיים.

מכיון שיונים מעבירות מחלות ומקום הקינון גורם גם להתפשטות פרעושים וכנימות רצוי מאוד להרחיק יונים מסביבת מגורי האדם.

כדי להרחיק את היונים מהר וביעילות, צריך מרחיק יונים מקצועי שיטפל בבעיה באופן נכון ולאורך זמן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here