הדברת עכברים – מתי זקוקים לזה?

0
1621

מתי אתם זקוקים להדברת עכברים? 

לא תמיד אנחנו יכולים להיות בטוחים שבביתנו יש אורחים חדשים שדורשים הזמנה של שירותי הדברה, אבל יש כמה סימנים שאנחנו יכולים למצוא בקלות כדי לאבחן האם משפחת עכברים חדשה עברה להתגורר בבית. אז איך נזהה שאנחנו חייבים שירותי הדברת עכברים מהר ועכשיו? הנה כמה טיפים עבורכם.

ביקור של עכברים בבית מתחיל קודם כל בנקודות הכי רגישות. בדרך כלל הנקודה הראשונה היא המטבח. אם אתם מוצאים גללים קטנים, שצורתם מזכירה מעין חרוזים שחורים, במגרות, בארונות המטבח, במרפסת או בחדרים נוספים בבית, כנראה שכדאי לכם להזמין הביתה מומחה להדברה שיאבחן האם יש עכברים בבית והאם אתם צריכים להניח מלכודות.

סימן נוסף לביקורם של עכברים בבית הם רעשים מהקירות. עכברים יכולים להגיע מפתחים בבית, כמו ממרפסות או מרזבים וגם דרך הגג, בייחוד במקומות בהם יש עצים בסמוך לבית. במקרה כזה תוכלו לשמוע רעשים בתוך הקירות ומאיזור הגג. הזמנה של מדביר מקצועי המתמחה בהדברת עכברים תעזור לכם לאבחן האם מדובר בבעיה רצינית. דרך נוספת לערוך אבחון ראשוני היא להניח מלכודת בגג ולבדוק כעבור כמה שעות האם נלכד בה עכבר או מכרסם אחר.

גיליתם עכבר? לא לצעוק! לעשות!

אם גיליתם שאכן יש בבית עכברים, לא צריך להיבהל ולצעוק אלא פשוט להתחיל לחפש אחר מי שמציע שירותי הדברת עכברים מקצועיים. היום אפשר למצוא שירותי הדברה כאלו בכל מקום ולסלק את המטרד במהירות. הדברת עכברים מקצועית נעשית בדרך כלל באמצעות מלכודות שונות והיא לא מחייבת שום הכנה בבית.

השלב הראשון יהיה ביקור של המדביר כדי לזהות את הנקודות בהם נמצאים העכברים, הנחת המלכודות והמתנה לתוצאות. לאחר מכן, המדביר יוציא את המלכודות וייפטר מהעכברים בתוכן. שימוש במדביר מקצועי יאפשר לכם להנות מבית נקי, בלי ביקורים מפתיעים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here