הדברת עכברים, חולדות ומכרסמים אחרים

0
2852

אודות עכברים

הדברת עכברים היא תת התמחות של כל המדבירים באתר זה. כשמדובר בתחום שנקרא הדברת מזיקים המכרסמים כולם מככבים. כדי לעצור את הנזקים הרבים אליהם אחראים העכברים, חייבים לנקוט פעולה מהירה. עכברים משאירים עקבות של כרסומים ונגיסות בכל מיני דברי בית כולל רהיטים, קופסאות מזון, דברי פלסטיק ועוד הרבה. הציוץ המוכר שלהם יכול להעיר אותכם בלילה ונשמע שונה מאד מרעש הצרצרים המוכר.

הדברת מכרסמים וחולדות, על החולדה הישראלית

הדברת חולדות היא תת התמחות של כל המדבירים באתר זה. כדי לפתור בעייה של חולדות מומלץ מאד להתקשר כמה שיותר מהר למדביר מקצועי. חולדות ידועות בכך שהן יכולות לכרסם גם דרך צינורות מתכת. אם יש לכם חולדה בבית סימן שהיא הצליחה למצוא דרך כניסה אל בית המגורים שלכם. אם החולדה נכנסת אל תוך דברי המזון שלכם תוכלו להיות בסכנה של הידבקות במחלות. חולדות בישראל כמו בכל העולם מהוות מטרד ענק, כמעט בכל אזור צפוף אוכלוסייה קיימות אינספור חולדות אשר מסתובבות להן בעיקר בלילה בחיפושים לאחר מזון.

מכרסמים, דוגמאת החולד (חפרפרת)

הדברת מכרסמים היא תת התמחות של כל המדבירים באתר זה. מכרסמים הם יונקים, יש להם דם חם, הם ממליטים גורים ויונקים חלב מאמם. מכרסמים מגיעים במגוון גדלים, חפרפרת למשל היא סוג של יונק (חולד) והיא יכולה לחפור בורות עמוקים בכל סוג של שטח. היא יכולה להרוס גידולים חקלאים וכמו עכברים וחולדות היא אוכלת כמעט כל דבר.

הדברת מזיקים ממשפחת המכרסמים

חולדות ועכברים הם המכרסמים הנפוצים ביותר אשר מזיקים לאדם בביתו. החולדות אשר נכנסות לבתים הן חולדות החוף. החולדות הן חיות מאוד חכמות, הן חיות בקבוצות ולומדות היטב את סביבתן. הן לומדות ממה כדאי להיזהר. לכן, אמצעים כגון, רעל או מלכודות לא תמיד עובדים איתן, כיון שלאחר שאחת מתה, שאר הקבוצה לומדת מה לא כדאי לעשות.

העכבר המצוי נמצא כמעט בכל מקום, הוא קצת קטן יותר מהחולדה, הוא בצבע אפור כהה ובעל שפם ארוך. שיטות של הדברת עכברים יכולות להיות מלכודות או רעל, אך בדומה לחולדה גם העכבר היא חיה חכמה ולא תמיד זה יעבוד. השיטה המומלצת ביותר היא להביא מדביר מקצועי.

אך באם רוצים עשות זאת באופן פרטי, רצוי לסגור את כל המאכלים בבית בקופסאות, לא להשאיר פירור באף מקום, לנקות היטב את כל הפינות, לשים רעל עכברים ולצאת מהבית כמה ימים. כך, העכברים אשר יגיעו ימותו והאחרים כבר לא ירצו להגיע בין אם מפחד המוות ובין אם כיון שאין יותר אוכל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here