עונת ההדברה החלה

0
2002

עונת ההדברה החלה

החרקים שאנו נתקלים בהם בימי הקיץ נמצאים אתנו לאורך כל ימות השנה. בעונת החורף הם לא ערניים במיוחד ולכן נתקשה לראותם מטיילים ברחבי הבית, אך כאשר מזג האוויר מתחמם לא יהיה זה נדיר אם נתקל בנמלים במרפסת, ג'וק במטבח וסוגים שונים נוספים של חרקים. אין ספק שאנו מעדיפים להתגורר בבית בלי השותפים הללו ועל מנת שזה יקרה יהיה עלינו להזמין שירות הדברה יעיל, מועיל ולא יותר מידי רעיל.

ישנם סוגים שונים של הדברה וכל חרק הינו רגיש לחומרים אחרים. נמלים לדוגמא לא יגיבו לריסוס נגד יתושים ולהיפך. לכן כדאי לפנות לחברת הדברה מקצועית וותיקה שיודעת את העבודה. בכל הזמנה של שירות הדברה עומדות לפניכם אפשרויות שונות שניתן לנקוט בהן. מצד אחד ההדברה הכימית המוכרת שנחשבת לפחות פופולארית  כיום, ומאידך ההדברה הירוקה שרבים מעדיפים אותה על פני השיטות האחרות.

הדברה ירוקה – מה היתרון בה

כאשר אתם נתקלים בחרקים בין כותלי הבית יש להבין שגם הם מגיעים ממקור כל שהוא. ההדברה הירוקה עושה שימוש בחומרים הרבה פחות רעילים אשר פוגעים באופן פחות בצורה משמעותית מאשר החומרים הכימיים. המדביר אשר יגיע אליכם יפזר את הפיתיונות ברחבי הבית ובמקומות המועדים ויביא לחיסול המזיקים בתוך זמן קצר.

יתרון נוסף של ההדברה הירוקה הוא בכך שניתן להשתמש בו יותר בביטחון גם במקומות שבהם מסתובבים ילדים. אמנם תמיד יש לנקוט בכל אמצעי הבטיחות הדרושים אך הסכנה הינה פחותה בהרבה. החיסרון של הדברה ירוקה הוא בכל שהחומר מאבד את יעילותו יותר מהר והופך לבלתי רלוונטי. אך במקרים רבים הוא עושה את העבודה ופוטר אתכם מהמזיקים.

האם צריך לעזוב את הבית לכמה שעות?

הדברה ירוקה לא מאלצת אתכם לצאת מהבית ותוכלו להישאר בו גם מידי לאחר ביצוע העבודה. היא גם לא פוגעת בבריאותם של חיות המחמד שנמצאות בבית. חשוב לוודא שהמדביר הינו מוסמך ומחזיק ברישיון מטעם המשרד לאיכות הסביבה. אם בעל המקצוע לא מחזיק רישיון אז מומלץ שלא לאפשר לו לבצע את העבודה וכדאי לפנות לחברה אחרת שתסייע לכם להפטר מהמזיקים.

 

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here