מדביר מקצועי – מומחה להדברה והרחקה של מזיקים

0
2039

כאשר נתקלים במיני מזיקים שונים, עולה תמיד השאלה מה עדיף, האם כדאי לנסות להתמודד עימם לבד ובאמצעים ביתיים, או כדאי לבקש את עזרתו של מדביר מקצועי. התשובה לשאלה זו נעוצה במידת החומרה של הבעיה. באם רואים תיקן פה או שם, ננסה קודם כל לפתור את הבעיה לבד.

אך, כאשר הבעיה חמורה, כמובן שרצוי לפנות לעזרתו של מדביר מקצועי. הדברה באמצעות מדביר מקצועי היא גם יעילה לטווח ארוך הרבה יותר מהשיטות הביתיות. וכן, מדביר מקצועי הוא בעל ידע רב בתחום בעייתי זה והוא יכול לתת טיפים ופתרונות לבעיות שונות.

מדביר מקצועי – היתרונות הרבים

חסרון ראשון בהזמנת הדברה מקצועית הוא שאיננו יודעים מה נקבל. זהו תחום בו יש הרבה חאפרים ואנשים אשר מתיימרים להיות מוסמכים ומקצועיים אך לא עושים באמת עבודה מקצועית. כדי לעבוד בתחום ההדברה יש לעבור קורס של המשרד לאיכות הסביבה, לא כל מי שמציג את עצמו כמקצועי הוא באמת כזה. ישנם כאלה לא מוסמכים אשר עובדים עבור מחירים זולים.

 גם מאלה המוסמכים יש כאלה אשר לא תמיד עושים עבודה טובה ומעגלים פינות. לדוגמא, הם עשויים לשלוח מישהו אחר במקומם שיבצע את ההדברה או לדלל חומרים כדי לחסוך בהוצאות או להשתמש בחומרים זולים כדי להדביר ולא בחומרים הטובים ביותר.

חסרון נוסף של הדברת מזיקים מקצועית הוא העלות הגבוהה יחסית לתרסיסים של ההדברה. יחד עם זאת, עקב התחרות הגדולה בין המדבירים, המחירים ירדו, וכיום לדוגמא, לבית בין שלושה חדרים אפשר לעשות הדברה של מקקים בסכומים של בין 100 לבין 200 שקלים.

חסרון נוסף של ההדברה המקצועית היא שנעשה שימוש בחומרי הדברה כימיים קשים במיוחד, אשר עשויים להזיק לאנשי הבית או לחיות הבית. חומרים אלו מזיקים במיוחד לילדים או לאנשים עם בעיות נשימתיות.

יתרונה של ההדברה המקצועית היא באורך הזמן שהיא יעילה. הדברה יעילה לעד שישה חודשים. כמו כן, ההדברה מגיעה לכל הפינות ואכן מדבירה את כל מזיקים שיש בבית. לעומת התרסיסים, אשר מסייעים להדברה מקומית בלבד של מיני מזיקים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here