כמה עולה להדביר מזיקים

0
1865

שאלת המחיר היא אחת השאלות הראשונות אשר צצות במוחנו. כל מוצר שאנו מעוניינים לרכוש יבחן על פי פרמטרים שונים שהמחיר הוא אחד החשובים שבהם. היות ולכל אחד ישנן סדרי עדיפויות שונים אז כל אחד ישקיע את הכסף שלו בצורה שונה. ישנן דרכים רבות להוציא את הכסף שלנו אך לעיתים אין לנו ברירה ודבר מה חשוב וקריטי נופל עלינו, כמו הצורך להדביק מזיקים.

להדביר מזיקים: ­אז מה טווח המחירים הקיים בשוק

הדברה היא פעולה שמתבצעת אחת לשנה בערך במקומות המועדים ואחת לכמה שנים אם מדובר על בית שממוקם באזור פנוי וחף מחרקים. למעשה חרקים ישנם בכל מקום אך שמירה על ניקיון הבית והסביבה שלו עשוי להניא אותם מלהתמקם דווקא בביתכם. כאשר אתם מחליטים להדביר מזיקים ולהזמין שירותי הדברה השירות יהיה כרוך כמובן בתשלום. מחיר ההדברה מתבסס על כמה פרמטרים שמעלים או מורידים את המחיר:

  • מספר החדרים בבית – ניתן לראות שככל שישנם יותר חללים בבית כך יעלה מחיר השירות בהתאם.
  • המחיר יכול להיות בין 300 ₪ ל1000 ₪ בהתאם לסוג הריסוס והשטח המדובר.
  • במקרה שמדובר על הרחקת יונים אז יהיה על המדביר להתקין סוגים שונים של מתקנים שימנעו מהיונים להגיע אל המקומות המועדים לפורענות. פעולה כזו עשויה לעלות בין 300 – 1000 ₪ בהתאם לסוג המתקן ולמורכבותו.
  • לכידת נחש גם היא שירות שניתן לקבל על ידי המדביר. שירות זה יכול לעלות לכם בין 300-500 ₪.
  • ישנם חרקים שיותר מסובך להפטר מהם ולכן השירות עשוי לעלות יותר כסף. למעשה אין לכם ממש ברירה ויהיה עליכם להזמין את השירות בכל מקרה כך שתוכלו להמשיך להתגורר בבית בשקט ושלווה.
  • אם מדובר על בית צמוד קרקע אז הוא מועד יותר לפורענות ולכן כדאי לבצע את ההדברה עוד בטרם מגיע החרק הראשון לפתח הבית.

מה חשוב לבדוק

בהזמנה של מדביר מקצועי חשוב לוודא שהוא מצויד ברישיון חוקי מטעם המשרד לאיכות הסביבה. זאת ניתן לבדוק בקלות ולבקש ממנו להציג תעודה. כל מדביר שעבר הכשרה מחזיק בתעודה כזו ובמידה והוא אינו מצויד בתעודה אז עדיף לפנות לאיש מקצוע אחר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here