הדברת מזיקים בבאר שבע והדרום

0
1575

טיפים לבחירת איש מקצוע להדברת מזיקים

יש כיום חברות הדברת מזיקים רבות ואנו צריכים לדעת עם איזו חברה הכי טוב לנו לעבוד. זוהי יכולה להיות חברה גדולה או מדביר עצמאי ובכל מקרה הדבר הראשון שצריך לבדוק הוא רישיון לעבודה עם חומרי הדברה. המדביר חייב להיות רשום באחד משני המשרדים הבאים – משרד הבריאות או המשרד להגנת הסביבה.

תהליך ההדברה יכול להתחלק לשניים. החלק הראשון הוא לפני ההדברה וכאן אנו צריכים למצוא את המדביר המומלץ ביותר ואם אפשר אז כדאי שנשאל את כל השאלות שאנו חושבים עליהן לפני הכל. החומרים, העבודה והאפקט. גם טווח המחירים צריך להיכלל בשאלות הללו. מעבר לכך גם ביקור מקדים יכול לעזור לנו להחליט.

מה קורה אחרי הדברה?

חברות רבות של הדברת מזיקים מבטיחות 100% של השפעת חומרי ההדברה על המזיקים ולאור הנקודה הזו אנו צריכים לקחת את תעודת האחריות על העבודה של המדביר. מדביר אמין יבוא גם לאחר שביצע את עבודתו במידה ומדובר בתופעה חוזרת וחריגה של המזיקים. לכל איש מקצוע צריך להיות אכפת מלקוחותיו.

לאחר ההדברה צריכה להיות תקופה שבה לא ניתן לחזור למקום ההדברה עד שהשפעת החומרים תרד מעט. אם יש לאותה חברת הדברת מזיקים חומרים ירוקים או שיטות של הדברת מזיקים טבעית יותר, מן הראוי להתייעץ לפני כן כדי לדעת בדיוק מהן השפעות החומרים השונים עלינו. ועל הסביבה שלנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here