איך תדעו שאתם צריכים שירותי הדברה?

0
1616

הקיץ הגיע ואיתו גם המזיקים. פתאום אתם מרעידים את הבית בצעקות כי ראיתם ג'וק גדול ולא ממש סימפטי, טור נמלים קטנות הולך בקצב על השיש, או שאתם מתחילים להתגרד בכל הגוף ומגלים עקיצות פרעושים קטנות. ככה זה. קיץ = מזיקים. אנחנו נתקלים בהם בבית, במטבח המסעדה, בגן הילדים, ובעצם כמעט בכל מקום.

אם ראיתם ג'וק אחד או כמה נמלים, ניתן לנסות להתגבר לבד על המזיקים, לפני הזמנת הדברה, על ידי מספר דרכים:

  • השתמשו בחומרי הדברה ביתיים המוצעים ברשתות השיווק. שימוש בחומרי הדברה ביתיים חייב להיעשות תוך הקפדה יתרה על הוראות השימוש, שכן מדובר לרוב בחומר רעיל ומסוכן.
  • שמרו על ניקיון הבית. הקפידו לרוקן צלחות משאריות אוכל, לרוקן את הפח בזמן וכדומה.
  • ניתן להתקין רשתות למניעת כניסתם של מעופפים למיניהם.
  • במידה ויש חיית מחמד בבית כמו כלב או חתול, יש להקפיד באופן עקבי על טיפול נגד פרעושים.

במידה וכל זה לא עוזר והג'וקים או הנמלים כבר הפכו לתושבי קבע אצלכם בבית, הגיע הזמן לקרוא למדביר מקצועי לביצוע הדברה.

בוחרים חברת הדברה

השוק מציע מגוון גדול של מדבירים וחברות שונות, המציעים שירותי הדברה. עבודת הדברה אינה עניין שיש להקל בו ראש, שהרי ברוב המקרים מדובר בחומרים רעילים, שיכולים להזיק לסביבה ולנו. לכן, חשוב מאוד שתקבלו שירותי הדברה מחברה מקצועית בלבד.

  • ניסיון והמלצות – חשוב לבחור חברת הדברה בעלת ניסיון בתחום. מדביר מנוסה יידע איך להימנע מסיבוכים אפשריים במקרה של הדברה ויבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר. תוכלו גם להיעזר בהמלצות של שכן או חבר שביצע הדברה והיה מרוצה משירותי הדברה שניתנו לו.
  • רישיון – חשוב לבדוק בעת הזמנת שירותי הדברה, כי למדביר יש רישיון לעסוק במקצוע ולעבוד עם חומרים רעילים. בנוסף, עצם קיום הרישיון מעיד כי המדביר קיבל הסמכה לבצע הדברה ולמד את המקצוע.
  • אחריות – שאלו האם יש אחריות על שירותי הדברה שניתנים לכם על ידי המדביר. רוב החברות נותנות אחריות על העבודה, כאשר תקופת האחריות תלויה בסוג ההדברה.
  • מחיר – מחירי הדברה אינם צריכים להיות יקרים כל כך. בררו עם מספר מדבירים לגבי מחירים לפני שאתם בוחרים במדביר. בחרו במדביר שנשמע לכם אמין ביותר והציע מחיר סביר עבור עבודת הדברה.
  • חומרים – בעת הזמנת הדברה לביתכם, למסעדה או לכל מקום בו דרושה הדברה, בררו עם אלו חומרים עובד המדביר. חומרי הדברה הינם רעילים, ויש לוודא כי המדביר משתמש בחומרי הדברה מוכרים אשר עומדים בכל התקנים. כיום, אף ישנם חומרי הדברה ידידותיים לסביבה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here